Friday, May 29, 2009

Tamatnya Akar Mei

Alhamdulillah

Syukur ke hadrat-Nya, AKAR berjalan dengan lancar dan alhamdulillah tidak terlebih masa seperti yang pernah terjadi pada majlis-majlis sebelumnya.

Ribuan & jutaan penghargaan ditujukan kepada semua yang membuat persembahan dan juga kesemua pengunjung AKAR. Walaupun majlis bermula agak lewat dari kebiasaan atas beberapa sebab tertentu seperti pentelagahan dengan acara lain,kami berjaya merealisasikan AKAR dengan sokongan dan komitmen daripada ahli komiti dan juga mereka-mereka membuat persembahan. Antaranya ialah Sound Of Acoustic, Captain G, Otamdan Amylea OIAM , Ashrak Ishak & Pn. Aishah, filem pendek daripada UiTM. Dan buat julung kalinya kami membawakan AKAR kepada mereka yang tidak dapat hadir pada majlis tersebut menerusi web tv iatu Akarshahalam @ Justin TV. Oleh kerana baru kali pertama, beberapa komplikasi timbul. Maafkan kami ye...

Secara keseluruhannya, saya mewakili ahli kerajaan AKAR yang lain sangat menghargai komitmen dan sokongan daripada semua yang terlibat secara langsung atau tidak. Sokongan kalian tidak mungkin kami lupakan dan insyaAllah jika diizinkan-Nya, kita akan bertemu lagi pada bulan Julai yang akan datang bersempena dengan merdeka dan juga sebelum bermulanya bulan Ramadhan. Jangan pernah henti memberi sokongan kepada kami.

Yang menjalankan tugas,
Firdaus Faiz
Syaiful Redzuan
Cici Suleiman
Ahmad Fauzan
Eizani Yaacob
Shaik Zafrul
dll

2 comments: